analizazespół projektowy z KlientemTeamPlus™ TalentReflect™grupy focusowe
tajemniczy klient
metoda cienia
wywiady
audyt jakości współpracy
z Klientem
doradztwomodele zarządcze standardy pracy

dobre praktyki sprzedaży/obsługi
on-boarding
grywalizacja
wdrożenie przez szkolenia

partycypacja
Level Up™
CEM
FAIR PLAY
szkoleniapilotażecykl szkoleń
akademie
gry biznesowe
zdarzenia międzyszkoleniowe

działania wspierające coachingi
follow-up

kaskadowość działań
ITdedykowana platforma on-linezarządzanie grupami szkoleniowymifilmy komunikacyjne pigułki wiedzystałe wsparcie informatyczne
efektyImpact Model• • • • • • • • • • • • • • SCM
Działamy na rynku od 2004 roku, wdrażając rozwiązania doradcze i szkoleniowe w obszarach: zarządzanie i obsługa Klienta.

Dzięki specjalizacji, możemy w tych obszarach wspierać naszych Klientów kompleksowo, wykraczając często poza ich oczekiwania.

Poprzez nasze działania, konsekwentnie budujemy wizerunek firmy opierającej się o jasne zasady, realizującej projekty gwarantujące zbudowanie prawdziwie partnerskich relacji z Klientami i pracownikami.

Odwołując się do wartości: uczciwość i długofalowe relacje z Klientami, podejmujemy się jedynie tych projektów, które dają rzeczywisty efekt. Ważna jest dla nas satysfakcja i duma z tego, że wykonujemy rzetelną pracę. W biznesie wszędzie tam, gdzie nie ma gotowych rozwiązań, sięgamy do naszego doświadczenia.